Contact

FAQ - Vraag en Antwoord

Veel antwoorden op uw vragen kunt u vinden bij Klantenservice door uw vraag aan onze virtuele medewerker te stellen.
Mocht u een klacht hebben dan kunt u deze ook kenbaar maken aan de virtuele medewerker.

Storing inloggen

Op dit moment is er een storing bij het inloggen op de website. We werken er hard aan om het probleem op te lossen, onze excuses.


Internet Support Desk

Voor vragen die naar voren komen bij het online boeken kunt u terecht bij de Internet Support Desk.

Telefoonnummer: 0900 - 9296/keuze 2 (0,35 euro per minuut)
+31 302 331 676 (alleen bereikbaar vanaf een buitenlands nummer)
NB belt u vanuit het buitenland met een Nederlandse mobiele telefoon,
dan zijn we bereikbaar onder 0900-9296
+31 30 75 15 250 alleen voor NS binnenland
Openingstijden: maandag - vrijdag 08.00 - 21.00 uur
zaterdag, zondag en feestdagen 10.00 - 18.00 uur


Openingstijden NS Hispeed Customer care tijdens de feestdagen

Op feestdagen is NS Hispeed Customer care geopend als op zondag. Dit houdt in dat zij geopend is voor het bieden van internet ondersteuning en niet voor het maken van boekingen.

NS Hispeed Customer care

Voor het telefonisch boeken van treintickets kunt u terecht bij NS Hispeed Customer care.

Telefoonnummer 0900 - 9296 (0,35 euro per minuut)
+31 302 331 676 (alleen bereikbaar vanaf een buitenlands nummer)
NB belt u vanuit het buitenland met een Nederlandse mobiele telefoon,
dan zijn we bereikbaar onder 0900-9296
Openingstijden: maandag - vrijdag 8.00 - 21.00 uur
zaterdag 10.00 - 18.00 uur


Klantenservice

Wanneer u een vraag, idee of opmerking voor NS Hispeed heeft, kunt u contact opnemen met NS Hispeed Klantenservice.

NS Hispeed Klantenservice
Postbus 2552
3500 GN Utrecht

Vergeet niet bij het indienen van een compensatieverzoek of klacht uw originele ticket mee te sturen.



Toezichthouder.

In elk EU land is door het Ministerie een toezichthouder aangesteld. Deze instantie ziet toe op het correct naleven van de Verordening. Voor Nederland is hiervoor het ILENT (Inspectie Leefomgeving en Transport) aangewezen. Klanten kunnen zich richten tot ILENT, via telefoonnummer: 088-4890000 of via de website: www.ilent.nl


Volg NS Hispeed op Twitter

Volg ons @nshispeed

ML Image
 

Welkom bij NS Hispeed

Om u zo goed mogelijk te helpen met de aanschaf van Fyra tickets heeft NS u doorgestuurd naar NS Hispeed.

  • Terug naar ns.nl
  • Ga verder
  • sluiten

     

    sluiten
    sluiten

    Notificatie

    sluiten

    Login

    sluiten

    Mijn boekingen

    Sluiten

    Hier kunt u uw reis bekijken. Kies hoe u uw boeking(en) wilt openen.

    Informatie

    Mijn boekingen

    Sluiten

    Uw reis bekijken, wijzigen, annuleren.

    Mijn boekingen

    Sluiten

    Uw reis bekijken, wijzigen, annuleren.

    Uw gegevens

    sluiten

    Gegevens geadresseerde:



    Wijzig datum

    Sluiten

    Let op

    Lorem ipsum dolor sit amet...

    Geen zoekresultaten gevonden

    Sluiten

    We konden"{name}" niet vinden.
    Kies een bestemming uit de lijst.

    Een moment geduld aub